On the road!!

20 februari 2014 - Karikari Peninsula, Nieuw-Zeeland

Ola kan maar kort bericht doen, bought a Van!! En rijd nu als een kiwi door de bergen en heuvels. Blij dat het in de leer gaan bij Casper Idsinga tijdens vakanties zijnvruchten afwerpt! Ik rij fucking goed en ook nog eens links!! Check my video en nieuwe pica. Kus!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pa:
    He Belletje

wel apart , die video vanuit je busje .Ik hoop dat ie het goed blijft doen . Waar heb je dat busje vandaan ; hoe kwam je erachter ?

Kan je me uitleggen wat pica is ? ( Hebben ze me op school nooit verteld , en als ik naar woordenboeken kijk dan staat er :
    .............." De medische term pica staat voor de zucht naar het consumeren van niet-eetbare dingen, zoals aarde, haar, steentjes, munten of verfschilfers die van houtwerk worden ".....................maar dat is hoogstwaarschijnlijk niet wat je bedoelt ..Kus , Pa
  2. Michele:
    Hey Isabelle,

Cool dat je dat busje hebt geregeld!
    Lijkt me echt super met je huisje op pad...gelukkig niet op de rug :)
    Zijn er nog wilde dieren waar je voor op moet passen...beren, tijgers, konijnen met vlijm scherpe tanden?!

Je staat genoteerd op Sam zijn wereld kaart!
    liefs van ons 4 xxxx
  3. Anne Visser:
    20 februari 2014
    He lieve Isabel, wat een avonturen. Spannende verhalen hoor. Geniet van de prachtige landschappen. Hou je goed on the road...Liefs
  4. Belle:
    20 februari 2014
    Hey hallo allemaal! Pica moest pics zijn, foto's dus.. Helaas wijzigt mijn gsm vaak automatisch woorden.. Niet altijd even goed dus hi hi. Busjes staan in grote getalen te koop, is voordeliger dan huren als je lang blijft. En t voelt waanzinnig om je eigen bus te crossen en te verzorgen. Heb er aan geklust en elke dag zie ik een nieuw klusje. Ja ik zorg wel voor mijn Birdy ;-)

Euh possums op de weg, das alles! Maar de kiwi's zijn blij als je ze plat rijd gezien het overschot ... Dus das wedstrijdje doen, possums zijn buidelratten met grote voortanden.
    Verder oppassen voor haaien... Knaagdieren die je voedsel willen dus alles in pakken! Geen spinnen geen slangen, heerlijk eiland!! In Australië zou ik eerst alles omhoog moeten klappen en checken voor ik ergens kan gaan zitten.. Dus ik teken voor NZ! Wel Zwarte struisvogels gezien, uit Afrika .. Koeien in alle kleuren, echt waar, muggen, en heb de dolfijnen en orka's net gemist omdat ik moest opwarmen na een dag op ruige Zeee... Zo jammer maar die zijn hier overal nog wel te spotten! Kus!!
  5. Robert:
    20 februari 2014
    Hoi Isabelle, leuk hoor die video van jou in je nieuwe, cozy, onderkomen.
    Geniet van al het moois op jouw roadtrip!

Groet, Robert
  6. Joop:
    Groeten uit Possum Amsterdam
  7. Michael Bruynse:
    Mooie Rooie, gasgeven en loslaten. Kus, M
  8. Mama:
    Hi meisje,
    Hoe was je eerste nachtje? Toch wel lekker geslapen? Fantastisch wat je allemaal doet. Moet absoluut niet altijd makkelijk zijn! Hou van je en nog heel veel avonturen!
    Kus,
    Mama
  9. Pa:
    21 februari 2014
    Het is me ook niet helemaal helder wat het "fucking " te maken heeft met het goed rijden . Hoort dat erbij tegenwoordig ?